REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO OVERCEZ
§ 1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
1. Sklep Overcez, dostępny pod adresem internetowym www.overcez.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
2. Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców na prawach konsumenta oraz Przedsiębiorców, korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego, a także zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
3. Korzystając ze Sklepu internetowego Overcez, jako Klient, zobowiązujesz się do zapoznania z Regulaminem i jego przestrzegania.
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
§ 2. DEFINICJE LEGALNE
Poniższe definicje pomogą Ci zrozumieć znaczenie pojęć stosowanych w treści Regulaminu, pisanych z wielkiej litery:
1. Cena - określona w złotych polskich lub w innej walucie kwota wynagrodzenia brutto (uwzględniająca podatek) należnego Sprzedawcy tytułem przeniesienia własności Produktu na Klienta, zgodnie z Umową Sprzedaży. Cena nie zawiera kosztów dostawy, chyba że warunki Promocji stanowią inaczej;
2. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, lub osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, posiadająca prawnie skuteczną zgodę przedstawiciela ustawowego na zawarcie Umowy Sprzedaży, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność do czynności prawnych;
3. Kodeks Cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
4. Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej ze Sprzedawcą w ramach Sklepu, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
5. Koszyk Produktów – lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie produktów, na podstawie wyborów Klienta;
6. Polityka Prywatności - zasady przetwarzania danych osobowych Klientów, prawa Klientów i obowiązki administratora danych, znajdujące się na stronie internetowej Sprzedawcy;
7. Prawa Konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
8. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. Produkty oferowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu noszą cechy towarów unikatowych oraz kolekcjonerskich i ze względu na swoją specyfikę pochodzą z drugiej ręki. Ze względu na fakt uprzedniego posiadania produktów przez osoby trzecie są one klasyfikowane jako towary używane i uzasadnione jest przez nich posiadanie cech takich towarów.
9. Promocje - szczególne warunki sprzedaży lub świadczenia usług, które zostały odrębnie uregulowane lub wyartykułowane i mogą być dostępne w ramach Sklepu Internetowego (np. obniżenie Ceny lub kosztów wysyłki);
10. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą, zawierająca Umowę Sprzedaży ze Sprzedającym;
11. Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna zawierająca Umowę Sprzedaży ze Sprzedającym, bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nie posiadającej dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
12. Regulamin - niniejszy dokument;
13. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.overcez.pl;
14. Sprzedawca - Cezary Jarzyna, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Overcez Cezary Jarzyna, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) pod numerem, NIP: 8571930564, REGON: 388122685, pod adresem w Lisowie 22, 72-310 Płoty.
15. Treści cyfrowe – umieszczane na stronie internetowej www.overcez.pl, w szczególności w zakładce Blog artykuły i wpisy branżowe, stanowiące dane wytworzone i dostarczane w postaci cyfrowej, do których dostęp jest anonimowy i nieodpłatny.
16. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego;
17. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (tj. w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie;
18. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem Sprzedającego, określające jednoznacznie rodzaj i ilość produktów, rodzaj dostawy i płatności, miejsce dostarczenia rzeczy, dane Klienta, zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży. Potwierdzenie realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę w zakresie danego Produktu jest momentem zawarcia Umowy Sprzedaży.
§ 3. KONTAKT ZE SKLEPEM
1. Jako Klient możesz kontaktować się ze Sprzedawcą za pomocą adresu e-mail oraz wiadomość prywatną na Instagramie 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu:
a. pod adresem e-mail Sprzedawcy: overcezkontakt@gmail.com, oraz
b. za pośrednictwem Profilu na Instagramie Sprzedawcy: @overcez
§ 4. WYMAGANIA TECHNICZNE
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne będzie korzystanie z:
a. Urządzenia z dostępem do sieci Internet;
b. Jednej z wymienionych przeglądarek internetowych: Firefox, Safari, Google Chrome, Opera;
c. Włączonej obsługi plików cookies;
d. Aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
§ 5. WARUNKI OGÓLNE KORZYSTANIA ZE SKLEPU
1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
3. Składanie zamówień możliwe jest po podaniu adresu e-mail, niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia oraz akceptacji warunków niniejszego Regulaminu.
4. Zamówienia można składać za pośrednictwem Sklepu przez cały rok, 24h na dobę, z zastrzeżeniem ust. 1 niniejszego paragramu.
§ 5A. WYSZUKIWANIE ORAZ FILTRACJA PRODUKTÓW
1. Kupujący ma prawo dokonać filtracji Produktów podczas ich wyszukiwania, poprzez kliknięcie w zakładkę „SORTUJ WEDŁUG”.
2. Kupujący ma prawo skorzystać z następujących filtrów:
a. Polecamy: Oznacza filtrację na podstawie ilości indywidualnych odwiedzin strony z danym produktem oraz ilości sprzedanych par w okresie ostatniego miesiąca;
b. Nowości: Oznacza filtrację na podstawie daty dodania produktu na stronę;
c. Cena od najniższej do najwyższej: Oznacza filtrację na podstawie ceny podanej w walucie PLN stanowiącej kwotę brutto;
d. Cena od najwyższej do najniższej: Oznacza filtrację na podstawie ceny podanej w walucie PLN stanowiącej kwotę brutto;
e. Nazwa od A do Z: Oznacza filtrację na podstawie nazwy Produktu, alfabetycznie;
f. Nazwa od Z do A: Oznacza filtrację na podstawie nazwy Produktu, alfabetycznie;
3. Filtrem domyślnym zastosowanym po kliknięciu w ALL jest filtr „Nowości”.
§ 5B. PRZEZNACZENIE PRODUKTU ORAZ ZASADY UŻYTKOWANIA
1. Poprzez przeznaczenie Produktu rozumie się mogące występować w opisach niektórych Produktów określenia umieszczone przez Sprzedawcę, wskazujące wyraźnie zakres i sposób właściwego wykorzystania lub użytkowania Produktu, który może różnić się w zależności od konkretnego modelu lub rodzaju Produktu.
2. Niezastosowanie się do zakresu przeznaczenia Produktu oraz zasad jego właściwego użytkowania lub wykorzystania, w przypadku ich wskazania w opisie Produktu przez Sprzedawcę, może spowodować wystąpienie uszkodzeń niepodlegających reklamacji.
§ 5C. PROMOCJE ORAZ WYPRZEDAŻE
1. W każdej ofercie zaliczającej się do promocji lub wyprzedaży Sprzedawca zawrze informacje dotyczącą stosowania wcześniejszej ceny przez sprzedawcę na dany Produkt.
2. Wcześniejsza cena oznacza najniższą cenę stosowaną przez sprzedawcę w okresie 30 dni przed zastosowaniem obniżki.
3. Jeżeli od zastosowania obniżki na Produkt a dniem wstawienia Produktu na stronę nie minęło 30 dni, to niezmiennie mają zastosowanie postanowienia pkt. 2.
§ 6. ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA
Aby złożyć Zamówienie należy:
1. Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”;
2. Wybrać „Do kasy”, jeśli wybór Produktów został zakończony. W przypadku wyboru większej ilości Produktów Klient może kontynuować zakupy dodając je kolejno do Koszyka Produktów. Należy wybrać opcję „Do kasy”, kiedy w Koszyku Produktów znajduje się pożądana przez Klienta ilość Produktów;
3. Wpisać adres e-mail w przeznaczonym do tego polu;
4. Złożyć oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem i akceptacji jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
5. Kliknąć „Zamawiam”, następnie podać imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres, na który ma nastąpić dostawa Produktu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podane dane, w szczególności dane adresowe.
6. Wybrać formę wysyłki (sposób dostarczenia Produktu), następnie po kontynuacji zapoznać się z Informacjami o płatności i wybrać sposób zapłaty za zamówienie;
7. Kliknąć przycisk „Złóż zamówienie”, co jest równoznaczne ze związaniem się umową przez Klienta;
8. W zależności od wybranego sposobu płatności należy opłacić Zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt. 3.
§ 7. OFEROWANE METODY I SPOSOBY DOSTAWY ORAZ PŁATNOŚCI
1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
a. Przesyłka kurierska DPD;
b. Przesyłka do paczkomatu Inpost 24/7.
2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a. Płatność przelewem tradycyjnym na konto Sprzedawcy, na rachunek bankowy wskazany w Zamówieniu;
b. Płatność za pomocą bramki płatniczej Tpay;
c. Płatność za pomocą Apple Pay / Google Pay.
3. Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
§ 7A. OPINIIE
1. Uprawnionym do wystawienia opinii dotyczącej Sklepu jest wyłącznie Klient, który dokonał zakupuProduktu za pośrednictwem Sklepu.
2. Uprawnionym do wydania komentarza lub opinii o konkretnym Produkcie jest wyłącznie Klient, który dokonał zakupu tego Produktu.
3. Sprzedawca dokonuje weryfikacji prawdziwości opinii oraz komentarzy określonych w ust. 1 i 2 na podstawie danych osobowych uzyskanych podczas zawarcia Umowy Sprzedaży.
4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do blokowania nieprawdziwych negatywnych opinii w ramach środków zapewniających, aby opinie pochodziły od Klientów, którzy rzeczywiście kupili Produkt i używali lub wykorzystywali go zgodnie z przeznaczeniem.
§ 8. WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY
1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie, zgodnie z § 6 Regulaminu.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca w przeciągu 24h potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji, a także potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem tradycyjnym, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 (słownie: trzech) dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
4. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
a. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznej lub karty płatniczej - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
5. Produkt zostanie wysłany do Klienta przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 4 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
6. W przypadku wyboru przez Klienta Produktu „na zamówienie”, Produkt będzie wysłany do Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do wysyłki Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.
7. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach wysyłki, terminem wysyłki jest najdłuższy podany termin.
8. Dostawa Produktów odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
§ 9. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny.
2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta lub wskazanej przez nich osobie, innej niż przewoźnik.
3. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
4. Oświadczenie może być wysłane drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub za pomocą tradycyjnej poczty na adres Sprzedawcy: Cezary Jarzyna OVERCEZ, Lisowo 22, 72-310 Płoty.
Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
5. Skutki odstąpienia od Umowy:
a. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowę uważa się za niezawartą;
b. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę;
c. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami;
d. Sprzedawca wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem;
e. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym otrzymał zamówiony Produkt;
f. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą;
g. Prawo do odstąpienia od umowy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może wykonać tylko i wyłącznie, gdy z Produktu nie zostały zdjęte oryginalne metki oraz tzw. „plomba higieniczna”, zapewniająca możliwość ponownej sprzedaży Produktu, zgodnie z art. 38 pkt 5 Prawa konsumenckiego, na co Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta niniejszym wyraża zgodę. Nawet w przypadku niezdjęcia tzw. ,,plomby higienicznej” Produkt musi pozostać w wersji nienaruszonej, by odstąpienie od umowy było zasadne. Na pojęcie Produktu zalicza się całość Produktów, jakie otrzymał Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta przy zakupie. To oznacza, że Produktem jest nie tylko zakupione obuwie, ale także opakowanie i wszelkie dodatki, które zostały zawarte jako Produkt lub box. Do Produktu/boxu nie zalicza się opakowanie firmy kurierskiej. Po wykryciu uszkodzeń zawartych w niniejszym ustępie, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od umowy tylko za wyraźną zgodą Sprzedającego.
§ 10. REKLAMACJE
1. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu, innej niż wskazana w opisie Produktu:
a) Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r., określające podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta;
b) Klient będący Przedsiębiorcą ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r., dotyczące rękojmi, określające podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą.
2. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta za brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży, istniejący w chwili dostarczenia Produktu i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili.
3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy kontaktowe Sprzedawcy.
4. W reklamacji należy zawrzeć m.in. nr Zamówienia, zwięzły opis wady potwierdzony zdjęciem Produktu, okoliczności (w tym dokładną datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku z wadą Produktu.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta uznał za uzasadnione.
6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zobowiązania Klienta do nadesłania zakupionego przez niego Produktu, aby móc w pełni rozpatrzyć reklamację.
7. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres: Cezary Jarzyna OVERCEZ , Lisowo 22, 72-310 Płoty.
8. Sprzedawca dający ma prawo nie uznać reklamacji w przypadku stwierdzenia śladów użytkowania lub niewłaściwego wykorzystywania Produktu przez Klienta lub osoby trzecie. O końcowym uznaniu lub odrzuceniu reklamacji decyduje Sprzedawca. Sprzedawca zobowiązany jest w wyjaśnieniu odrzucenia reklamacji wskazać jej powód.
§ 11. DANE OSOBOWE
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zawarta jest w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem: [x].
§ 12. LICENCJE
1. Wyłączne prawa do treści udostępnianych/umieszczanych w ramach Sklepu Internetowego, w szczególności prawa autorskie, nazwa Sklepu (znak towarowy), wchodzące w jego skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych, Treści Cyfrowe, opisy Produktówpodlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedawcy lub podmiotom, z którymi Sprzedawca zawarł odpowiednie umowy. Klient jest uprawniony do korzystania z ww. treści, nieodpłatnie, a także do korzystania z treści zamieszczanych zgodnie z przepisami prawa i już rozpowszechnionych przez innych Klientów w ramach Sklepu, jednak wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego i wyłącznie w celu prawidłowego korzystania ze Sklepu, na terenie całego świata. Wykorzystywanie treści w innym zakresie jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej, uprzedniej zgody, udzielonej przez uprawniony do tego podmiot, na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Umieszczając w ramach Sklepu jakiekolwiek treści, w szczególności grafiki, komentarze, opinie lub wypowiedzi w ramach Sklepu, Klient udziela Sprzedawcy niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na wykorzystywanie, utrwalanie, zmienianie, usuwanie, uzupełnianie, wykonywanie publiczne, wyświetlanie publiczne, zwielokrotnianie i rozpowszechnianie (w szczególności w Internecie) tych Treści, na terytorium całego świata. Prawo to obejmuje uprawnienie do udzielania sublicencji w zakresie uzasadnionym realizacją Umowy Sprzedaży (w tym funkcjonowaniem i rozwojem Sklepu), a także upoważnienie do wykonywania samodzielnie lub za pomocą podmiotów trzecich praw zależnych w zakresie opracowania, dostosowywania, przerabiania i tłumaczenia utworu w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z 4 lutego 1994 r.
3. Wszelkie zamieszczone w Sklepie znaki towarowe i nazwy firmowe należą do prawnych właścicieli i zostały umieszczone w celach informacyjnych.
§ 13. TREŚCI CYFROWE
1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za prawdziwość, dokładność oraz merytoryczną trafność i przydatność informacji umieszczanych Treści Cyfrowych, w szczególności w postaci artykułów publikowanych na stronie internetowej Sklepu w zakładce Blog.
2. Sprzedawca nie odpowiada za szkodę wyrządzoną zastosowaniem informacji zawartych w Treściach Cyfrowych, umieszczanych na stronie internetowej Sklepu.
3. Stanowiące Treści Cyfrowe artykuły i wpisy umieszczone na stronie internetowej Sklepu są aktualne na dzień ich zamieszczenia, chyba, że co innego wynika z ich treści.
§ 14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin obowiązuje od dnia 28 listopada 2024 r.
2. Do umowy sprzedaży produktów w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
4. Brak akceptacji postanowień Regulaminu oraz Polityki Prywatności uniemożliwia zakup Produktów oferowanych przez Sprzedawcę.
5. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla rozstrzygania sporów według obowiązujących przepisów.
6. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny. W tym celu, w szczególności może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.